פורמס הינה פלטפורמה בשיתוף משרד עורכי הדין יוחאי אדרי לחיצה כאן ומתחילים

אישור עורך דין במסגרת רישום למודל "חשבוניות ישראל"

כחלק מתהליך ההרשמה למודל "חשבוניות ישראל", חייב כל עוסק שיש בו יותר מדירקטור אחד, למנות "מורשה על" שתפקידו לנהל בשם הארגון את הוצאת מספרי ההקצאה, אימות ובדיקה שלהם ודיווח לרשויות. "מורשה על" יכול למנות תחתיו "מורשים" ו"משתמשים" ולהעניק להם הרשאות לביצוע פעולות שונות. כך, למשל, מנהל הכספים בחברה יוכל לתת לחשב אפשרות לבצע פעולות מסוימות כמו בדיקת מספרי הקצאה.

באיזה מקרים נצטרך אישור עו"ד במסגרת חשבוניות ישראל?

אישור עורך דין יידרש כחלק מתהליך ההגדרה של "מורשה על" מטעם התאגיד. מי שעתיד להיות מומנה ל"מורשה על" צריך ראשית להירשם באופן עצמאי לאיזור האישי שלו באתר השירותים הדיגיטליים של רשות המיסים. לאחר מכן עליו לבצע רישום של התאגיד לאיזור השירותים הדיגיטליים של רשות המיסים ובמהלכו להגדיר "מורשה על". כדי לאשר "מורשה על" נדרש אישור עורך דין על טופס של רשות המיסים.


מי שקונה את השירות שלנו ( המחירון כאן ) יקבל מדריך מלא המסביר כיצד לבצע את הרישום העצמי ואת רישום התאגיד לאיזור האישי באתר השירותים הדיגיטליים של רשות המיסים וכן יקבל אישור עורך דין רשום ומאומת בקלות, במהירות ובנוחות.
 

אישור עורך דין לחשבוניות ישראל

צריכים אישור מהיר ומיידי? פורמס כאן!

פנו אלינו, קבלו מדריכים ברורים עם צילומי מסך מפורטים המסבירים לכם כיצד לבצע רישום לאיזור האישי באתר השירותים הדיגיטליים של רשות המיסים עבורכם ועבור התאגיד, וכן תקבלו מאיתנו אישור עורך דין חתום על מנת להשלים את הרישום ואת הגדרת "מורשה על". כל זאת בקלות ובנוחות מהמחשב. אימות עורך הדין יעשה במהירות כך שתוך שעות בודדות מרכישת החבילה תוכלו כבר לקבל את אישור רשות המיסים לבקש ולאמת מספרי הקצאה.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4446880

על איזה מסמכים צריך לחתום?

תהליך הרישום הן של מי שימונה ל"מורשה על" מטעם התאגיד והן של התאגיד, לאתר השירותים הדיגיטליים של רשות המיסים, הוא תהליך דיגיטלי לחלוטין, למעט הצורך באישור עורך דין חתום ומאושר שבו מאשרת התאגיד את מינויו של "מורשה על" לפעול מטעמו בכל הקשור לבקשת מספרי הקצאה, אימות מספרי הקצאה פנייה לרשות המיסים וביצוע פעולות נוספות הנדרשות במסגרת מודל "חשבוניות ישראל".
 

ניתן להוריד את המסמך מכאן

מה אומר אישור מינוי "מורשה על" שעליו חותם עורך הדין?

המסמך מאמת את זהותו של מי שהתאגיד מינה להיות "מורשה על" מטעמו בכל הקשור לפעילות של מודל "חשבוניות ישראל". האימות מצריך אישור של עורך דין על מנת לוודא על ידי גורם נטרלי ומוסמך בעל יכולת לאמת זהות כי אכן התאגיד מינה את אותו האדם להיות "מורשה על" מטעמו. אצלנו בפרומס תוכלו בתהליך קל, מהיר ונוח לקבל אישור שכזה לאחר אימות דיגטלי של "מורשה על".

האם כל תאגיד צריך אישור עורך דין על מנת למנות "מורשה על"?

כמעט כל תאגיד. תאגידים שיש בהם דירקטור אחד (חברות יחיד לדוג') או עוסקים מורשים לא צריכים למנות "מורשה על" מכיוון שהם אוטומטית ממונים ל"מורשה על" שכן אין אדם נוסף בתאגיד. בכל תאגיד אחר, יש חובה למנות "מורשה על" כחלק מתהליך הרשמת התאגיד לאיזור השירותים הדיגיטליים של רשות המיסים. מינוי "מורשה על" דורש אישור עורך דין אותו נוכל לתת לכם בקלות, בנוחות ובמהירות באמצעות אימות דיגיטלי של "מורשה על", כן שתוכלו תוך שעות בודדות מרגע ההרשמה במערכת רשות המיסים להנפיק ולאמת מספרי הקצאה.

מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות: